Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje
Uważasz, że produkt, który u nas kupiłeś, nie jest zgodny z opisem, jest wadliwy lub
niepełnowartościowy? Możesz go reklamować z tytułu rękojmi w ciągu 12 miesięcy od momentu zakupu.
 
Jak złożyć reklamację?
 
1. Informację o reklamacji zakupionego u nas towaru należy przesłać drogą mailową na adres info@printside.pl
2. Prosimy podać numer faktury zakupu, model reklamowanego towaru i opis problemu.
3. Również prosimy dodać w mailu zdjęcia produktu oraz przykładu wydruku.
4. Po otrzymaniu i weryfikacji wiadomości odeślemy Ci informację o przesłaniu do nas reklamowanego towaru.
5. Zaproponujemy Ci kilka rozwiązań:
- obniżenie ceny;
- wymianę rzeczy wadliwej na wolną od wad;
- usunięcie wady poprzez naprawę;
- odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy, lecz żądanie to nie przysługuje w momencie,
gdy:
– wada jest nieistotna
– wymienimy rzecz wadliwą na wolną od wad
 
Nie ma to jednak zastosowania w sytuacji, gdy wymieniliśmy lub naprawiliśmy już produkt.
 
6. Jeżeli nie masz możliwości wysłać zdjęć, prosimy o odesłanie towaru na adres:
PRINTSIDE
ul. Rrzemieślnicza 1, lok. 208,
30-363, Kraków

Do paczki należy załączyć pisemną informację, która powinna zawierać:

  • dane, na które było składane zamówienie
  • datę złożenia zamówienia oraz numer faktury
  • opis problemu
  • numer konta
 
1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku
postępowania reklamacyjnego.
2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez:
naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie
podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.
 
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: info@printside.pl
lub telefonicznie: 576 196 443.
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
 
Zwrot produktów
 
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
 
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
 
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
3. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje
się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
 
PRINTSIDE
ul. Rrzemieślnicza 1, lok. 208,
30-363, Kraków
 
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl