Jak złożyć reklamację?
1. Informację o reklamacji zakupionego u nas towaru należy przesłać drogą mailową na adres info@printside.pl
2. Prosimy podać numer faktury zakupu, model reklamowanego towaru i opis problemu.
3. Również prosimy dodać w mailu zdjęcia produktu oraz przykładu wydruku.
4. Po otrzymaniu i weryfikacji wiadomości odeślemy Ci informację o przesłaniu do nas reklamowanego towaru.
5. Zaproponujemy Ci kilka rozwiązań:
- obniżenie ceny;
- wymianę rzeczy wadliwej na wolną od wad;
- usunięcie wady poprzez naprawę;
- odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy, lecz żądanie to nie przysługuje w momencie,
gdy:
– wada jest nieistotna
– wymienimy rzecz wadliwą na wolną od wad
Nie ma to jednak zastosowania w sytuacji, gdy wymieniliśmy lub naprawiliśmy już produkt.
6. Jeżeli nie masz możliwości wysłać zdjęć, prosimy o odesłanie towaru na adres:
PRINTSIDE
ul. Rrzemieślnicza 1, lok. 208,
30-363, Kraków
Do paczki należy załączyć pisemną informację, która powinna zawierać:
- dane, na które było składane zamówienie
- datę złożenia zamówienia oraz numer faktury
- opis problemu
- numer konta
1. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku
postępowania reklamacyjnego.
2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez:
naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie
podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych.